RIMBA NAUTIKA ANGLER TEAM & GENG 2010

selamat bercasting semua… nanti I kacau you all ekekekeke, aku adalah pembottom terakhir MFN</font id=“blue”></font id=“size4”>

ha Lampam pn dah bleh lepas ni…
Harun…klu nk jdi pembottom terakhir hang beli kapai selam…
duk trus kt bottom of the sea…

http://rimbanautika.multiply.com/

Susah nak jumpa Biawak terjun…yg mlm tu kira rezeki ko la dapat tengok
Kes Fenomena Alam cam tu memang jarang2 terjadi…So ko antara insan bertuah la mlm tu dapat tengok

Bes gila mlm tu..Guna anak pipin dah jd cam casting ja..lum sempat sampai buttom..Baung dah ngapppppppp

Skru lutut ko ketat lg ka..klu ketat boleh la terjah pot tu lg..

quote:
Originally posted by Harun

Apit: kalau ada lg trip bewak terjun jgn lupa daku…bnyk lg nk belajar ni [:I]


aku biawak terjun penah gak tgk…tp terjun x tinggi la…
yg blum penah tgk…bidan terjun…
die org ckp jer…aku rase die org pn x penah tgk…
sape2 kt cni penah tgk…???

http://rimbanautika.multiply.com/

errrr…gambar ikan xda keee…preeenggggg!!! caboooottttt!!! [:D]

quote:
Originally posted by rimba nautika
[IMG]http://i431.photobucket.com/albums/qq40/rimbanautika/DSCN1367.jpg[/IMG]

http://rimbanautika.multiply.com/


aku dah muak tgk ikan…
tolong la…dlm migu ni aku xnk citer psal ikan lg…

…emmm…wayang citer pe ekk yg best skrg…
citer romantik de x…?

Lampam…nice to c U…
seperti yg aku ckp smlm…
aku la yg pling mude antare korang2 kn…

http://rimbanautika.multiply.com/

quote:
Originally posted by mengkudu
Lampam...nice to c U... seperti yg aku ckp smlm... aku la yg pling mude antare korang2 kn...

http://rimbanautika.multiply.com/


nice 2 c u 2... memangla paling muda antara kita org, tapi ko tetap dah tua jgk. hehehehe...... umur lama2 meningkat daaaa.

hehehe…
btul la…aku tgk rate2 umur caster ni bwh umur aku…
aku ni umur dah kire otai tp mncing cm budak2 lg…hehehe
tp aku blum buang janggut…lg nmpak sweets n young…

http://rimbanautika.multiply.com/

mengkudu: ko nampak mcm ustaz laaa [:D] lampam ada ke dlm pic tu?
sani RN & Bohcat: bertambah2 sihat [:p] aku gak la yg kedenking [:(] nk kena makan weight gain ni kang kena tarik dgn baung</font id=“size4”></font id=“blue”> besar sikit dah masuk dalam air he he he [;)]

ada sapa2 biasa main toman x? I baru nk blajar ni tp asyik putus je prambut, haruskah aku gunakan cable??

Harun…mase ni lampam dah blk …

kamu nak main toman…klu pkai anak ikan baik pkai kabel…
kat tmpat keje kau kan byk kabel…ngeh3

http://rimbanautika.multiply.com/

http://rimbanautika.multiply.com/

klu nk lg syokkkkk…ni die…
dah byk kali tewas…

http://rimbanautika.multiply.com/

quote:
kamu nak main toman...klu pkai anak ikan baik pkai kabel... kat tmpat keje kau kan byk kabel...ngeh3

tq x 3… patut la aku guna mono asyik putus je, xpe minggu ni boleh try.
sorry aaa mengkudu anak ikan, toman kt tmpat aku dia x pandang, dia nk bapak lampam, skali ngap, meletup pelampung ooooooo [:p][:p]

kabel kt tmpat kerja aku buat mancen great white pun boleh [^]

quote:
klu nk lg syokkkkk.....ni die... dah byk kali tewas..

uih!! ada propeller laaaaaa…tp I prefer guna livebait x letih [;)]

quote:
Harun...mase ni lampam dah blk ...

aisey dangdut x dapat gak I nk tgk En lampam, saja nk tau dia ni spesis lampan sungai ke lampam jawa [:D] jgn marah aaa lampam gurau je…jgn buat surat terbuka dah leeeee [:)]

aku bg gambaran Lampam…
die umur mude cam aku…
pkai cermin mate…cam aku gak kdg2…
tinggi pn cam aku gak…
kulit pn lebih kurang aku gak…
lobang idung de 2…cam aku gak…
lg pe yeee…???

http://rimbanautika.multiply.com/

quote:
Originally posted by mengkudu
klu nk lg syokkkkk.....ni die... dah byk kali tewas...

http://rimbanautika.multiply.com/


[:D][;)][:)]
permainan dia tewas ke pemain tewas…[xx(]

mau jual ka…???[V][^]

itu chopper la yg tewas…
i hanye di blakang tabir…hehehe

http://rimbanautika.multiply.com/

quote:
Originally posted by mengkudu
aku bg gambaran Lampam... die umur mude cam aku... pkai cermin mate...cam aku gak kdg2... tinggi pn cam aku gak... kulit pn lebih kurang aku gak... lobang idung de 2...cam aku gak... lg pe yeee...????

http://rimbanautika.multiply.com/


Wei, apa ni bg gambaran salah ttg aku... Ni dia aku klu ko nak tau. Tapi ni waktu muda2 sama umur dgn bro mengkudu, skrg dah up sikit mcm bohcat. [IMG]http://i155.photobucket.com/albums/s310/amri_ahmad/Gambar%20memancing/DSC00729edit.jpg[/IMG]

Harun, aku ni lampam jawa tp aku lg suka lampam sungaila. heheheh…

hahahaha…Harun…tgk betul2…

ikan kelise die dpt…
ni dah kire lesen agong ni…
tp aku penah makan kelise goreng…

http://rimbanautika.multiply.com/

quote:
Originally posted by mengkudu
hahahaha...Harun...tgk betul2....

ikan kelise die dpt…
ni dah kire lesen agong ni…
tp aku penah makan kelise goreng…

http://rimbanautika.multiply.com/


kelisa yg aku dpt tu pun aku goreng jgk, tak sempat nak C&R pasal dia tersangkut kat pokok. tak sedap pun....

Bohcat,

Ni kat Taman Negeri Endau Rompin. Easy excess, nak masuk ke dlm siap ada jalan tar lg. Chalet Jab. Hutan pun ada. Tepi chalet tu dah blh nak casting. Mlm2 ramai org asli yg tangkap anak ikan kelisa, dulula. Skrg aku tak tau ada lg tak aktiviti ni.